Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


söndag 8 september 2013

Dålig uppdatering

I beskrivningen står det att detta är en blogg om det som rör sig i mitt huvud.
 
Innebär då en lång frånvaro från bloggen att det är tomt i mitt huvud, att det är inget som rör sig därinne?
 
 
Nä, det är bara latmasken som visar sig.
 

Ska ta itu med detta och jag kommer även att ändra inriktning på bloggen en hel del. Jag har funderat mycket på om jag ska göra det och har verkligen vägt fördelar mot nackdelar och bestämde mig för att köra.
Jag ska förklara en annan dag hur jag har tänkt och vad bloggen kommer att handla om, just nu är jag för trött. Har varit på vift ute på landet med en kompis och gått på loppis, strutsfarm och kalkonfarm i det helt underbara höstvädret som mest liknade sommarväder med sol från knallblå himmel och riktigt varmt. Det har varit ÖstgötaDagar med många öppna bondgårdar, loppis och andra evenemang ute i bushen och det var jättehärligt att vara ute hela dagen!
Naturligtvis glömde jag att ta med kameran så jag har inga bilder att visa, men jag ska visa imorgon vad jag köpte.
Stegräknaren kom jag ihåg att sätta på mig och den visar att jag fick ihop 6 259 steg under vår tur.

Nu ska jag snart krypa till kojs så jag orkar jobba i morgon.

Till återseende (snart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar