Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


tisdag 13 augusti 2013

Tristess

Åh fy, vilken lång och trist och händelselös dag detta varit.

Jag skulle behöva komma hemifrån ett tag, se nya vyer och andra horisonter. Tyvärr har jag inte råd att resa, inte heller har jag någon som jag skulle kunna resa med så då blir det till att sitta hemma. Att åka ensam är inte roligare än att vara hemma, jag vill ha någon att prata med och diskutera allt man ser på resan, därför är inte en resa ensam ett alternativ för mig.

Skulle ta en promenad tidigare på dagen men strax efter jag kommit ut började det att regna och åskan hördes långt bort. Jag gick bara till affären, strax efter jag kommit in så sken solen igen. Men då var jag så less på allt att jag inte brydde mig om att gå ut igen.

Nu går jag och drar något gammalt över mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar