Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


fredag 9 augusti 2013

TGIF

Så härligt att det är fredag idag
vänta... måste dansa lite...


Så, nu är det färdigt.

Jag ska väl inte klaga på denna veckan, har jobbat två hela arbetsdagar, de andra dagarna har jag ju kunnat gå hem tidigt. Igår torsdag fick jag också gå tidigt och precis innan jag gick fick vi mail om att eftersom det var så lugnt och ringprognosen såg lugn ut fick man önska sig ledigt hela fredagen. Naturligtvis slängde jag in en ansökan, men när jag senare på eftermiddagen ringde för att höra om jag hade fått semester på fredagen möttes jag av beskedet att eftersom strul med telefoner på eons andra kundservice i Sollefteå hade man dragit in löftet om ledigt hela dagen.
Det förväntades ringa mer idag och de förväntningarna infriades med råge; nästan hela dagen var det en kö på ca 30 personer i telefonen. Ingen arbetstidsförkortning idag alltså, det blev en full arbetsdag till 16:30.
Fast tiden gick jättesnabbt så det blev en bra dag.

Nu ska jag ha semester nästa vecka
vänta.... måste dansa lite


Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar