Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


måndag 5 augusti 2013

Första arbetsdagen

Så var då första arbetsdagen efter semestern avklarad. Det var verkligen skönt att gå iväg i morse för att träffa arbetskamraterna, en del var det länge sedan man såg då de också varit på semester. Jag kom till och med ihåg alla lösenorden till datorn och det var ju bra.
 
Men sedan började det att gå åt skogen eftersom det fanns hur mycket programuppdateringar som helst som började köras och de gjorde datorn jätteseg. Gick inte att jobba utan fick vänta tills alla program hade körts och så fick jag starta om datorn igen. Totalt tog det 45 minuter, då var jag inte glad längre
 
 Allt detta gjorde mig extremt trött så jag fick gå hem klockan 11.

Nja, vi hade det så lugnt att man fick söka arbetstidsförkortning, jag sökte och fick det vilket var skönt.
Jag tog en liten promenad, diskade hemma och donade med lite grejer och tycker nog att det blev en bra början på arbetsveckan.

Har nu fixat barnbarnets födelsedagspresent, har haft jättesvårt att komma på något men till slut lyckades jag hitta något jag blev nöjd med. Hoppas att också han blir nöjd, Jag visar sedan när han fått presenten för han ska väl ändå vara den förste att se den.

Nu ska jag snart gå och sova för att orka jobba i morgon också.

1 kommentar:

  1. Vad blev det för spännande till Dexter då?

    SvaraRadera